13 octombrie 2016

am impietrit

totul a inceput cu apusul de vineri
si a continuat cu rasaritul de sambata
urmat de apusul de sambata
impreuna cu rasaritul de duminica
iar apusul de duminica a incheiat totul

dimineata
nimeni pe strazi
merg spre casa
ma vad cum trec in graba prin fata geamurilor unei vitrine
dar ma opresc brusc dupa ce trec de ea
fac stanga'mprejur si ma'ntorc in dreptul geamurilor
ma uit din nou la mine si
imi dau seama ca am in spate ghiozdanul
pe care'l purtam cand eram la scoala
nu mai am barba si arat ca un copil
sunt tot eu
in drum spre casa
e seara si sunt in alt oras
oameni trec dintr o parte'n alta
am impietrit
oare s-au intamplat cu adevarat toti anii de pana acum
si e doar o ratacire in care cred ca vin de la scoala?
sau chiar am 10 ani
si tocmai am vazut ce urmeaza pentru mine?

de cate ori imi aduc aminte
ca viata asta se poate termina oricand
ma simt mai liber