29 septembrie 2011

BUCURESTI

cumva
am ajuns aici
in acest punct

cuvinte de diamant
soapte ca niste lacrimi
tigari stinse
flacari aprinse

marele oras
muzica
istoria
fratii
scenele
dubita albastra
alte orase
alte tari
alte mari
inimile
noaptea
ratacirea
drumul inapoi in iad
luminile
drumul inapoi din iad
s'a implinit
visul
tot

de o mie de ori
de la capat
fara frica
razand

moartea ne'a vizitat si niste prieteni
au mers cu ea
iubirea pentru ei niciodata

n'am uitat nimic
pe nimeni
nici o secunda
nici un zambet
nici un oftat al nimanui
nici un ultim tramvai iarna
nici o alee din nici un parc
nici un vis colorat
e totul viu
in acelasi timp inghetat
ca pentru totdeauna

marele monstru de ciment
arta si pasiune
alta dimensiune
monument al suferintei
a fost bun cu mine
mi'a purtat noroc
13 ani
invers

aici m'am intalnit cu mine
din nou
si am ales
acelasi drum
prin oglinda de fum

de data asta a fost aici
si acum
si atunci
si data viitoare
exact cum am promis

luna plina si ploaie de stele
cam asta e