4 iulie 2009

ZOOM OUT

da drumul la clip. merge? bun. vreau sa'ti zic ceva.



ma gandeam sa scriu un articol cu titlul "CE URASC", dar mi'am dat seama ca nu e vorba de ura, e SCARBA. scarba de ce? de parintii care nu spun copiilor ca totul e posibil, limitandu'le capacitatea de a visa si de a realiza dimensiunea infinita a existentei. de "nazistii" care nu stiu cand a murit hitler sau cine era "vulpea desertului". de comunistii care nu isi dau seama ca stalin era un criminal, chiar daca era che guevara rock star. de guvernul american care este o masina de ucis si de facut bani, de inrobit natiuni, niste poponari frustrati, obsedati de putere. mi'e scarba de sclavii vanduti de la radio guerrilla romania care s'au asociat cu mc donalds, coca cola si guvern pe afis la stufstock, mi'e sila si de ei si de cei care ii cred spirituali. mi'e scarba de politie, de prostii astia rai in uniforme penibile carora "nu li se scoala fara pistol". mi'e scarba de bisericile inecate in aur si minciuna. mi'e scarba de banci, care, cum zicea Violently Happy, "iti dau orice vrei si iti iau tot ce ai". mi'e scarba de tarfele cu aer inelectual si de intelectualii tarfe. mi'e scarba de toata manipularea televizata, de zvonuri si de oamenii care nu au o viata a lor dar incerca sa o traiasca pe a altora. mi'e scarba de dorinta asta imbecila de inavutire si control. mi'e scarba sa'mi fie scarba. suntem suma oamenilor pe care i'am intalnit? nici pe departe. sa ne fie frica? de astia? niciodata. ia intra pe google earth si uita'te unde esti acum. apoi da zoom out. intelegi? :)