29 aprilie 2008

singura amintire

mi'am dat seama
ca suntem pentru a fi raniti
si pentru a rani
ma dor mai tare ranile
pe care le'am provocat
decat cele care mi'au fost provocate
oricat am suferi
ne impacam cu gandul ca intr'o zi
totul se va termina
si vom lua cu noi in pamant
toate lacrimile si visurile neimplinite
imi simt inima grea
sufletul impovarat
de atatea regrete si soapte inabusite
sunt unul dintre cei pe care ii urasc
o victima a monstrului pe care l'am creeat
mi'am alungat pacea
alegand sa imi urmez nebunia
visul trebuie sa se implineasca
cu orice pret
mi'e teama sa nu uit care e visul
coplesit de propria nebunie
ce urmeaza
cum se va termina oare
simplu
brusc
nici macar nu stiu de ce am alungat ingerii
erau fara de vina
nu imi amintesc nimic
din cosmarul asta
nesfarsit inca
doar ca era vara
si scara spre rai parea aievea